lycklig

| Postat i: Emis days
0
HEJ! Igår var jag helt slut förlåt orkade inte blogga! Jag kom hem från träningen några minuter över tio, hoppade in i duschen, åt och sedan bums in i sängen! Var såååå trött men jag kunde inte somna förrns halv tre, jag var för glad för att kunna somna haha! Min lycka höll kvar sig även idag då jag satt och fick rysningar på bussen bara jag tänkte på gårdagens träning, det var så jävla awesome. Gruppen börjar klicka nu, vi fick jobba med freestyle, göra olika steg på vårat egna sätt osv. Helt underbart!
 
Idag hade vi formgivning i skolan så vi arbetar med lera, helt OK ju! :D Deckade när jag kom hem för ja, somsagt, 3 ½ timmes sömn fuuuunkar ba inte, är uppe nu och ba jahopp.. kanske äta något och läsa lite ur vår jäääääkla klassiker?
 
 
 
Hanas skyltdocka har ju den perfekta kroppen -.-
Hittills till lycklig





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: