questions

| Postat i: Emis days
0
Med tanke på min gulliga bloggtorka kör vi en frågegrejs jag hittade! :D
 
Den vackraste du känner: Oj, alla mina vänner är så jävla snygga så kan inte välja en..
Den roligaste du känner: Min Pandelis!! :D
Den coolaste du känner: CISSI HELT KLART!
Den mest positiva du känner: Rinny!
Den sötaste du känner: Hana ofc!
Den snällaste du känner: Min wifey!
Den starkaste du känner: Psykiskt då alltså? Min syrra
Den du känt längst utav alla dina vänner: Öh skulle väl stått Angelika här men blir väl Felicia, eller? ;O Har knappt kontakt med någon jag umgicks med när jag var yngre!
Den klokaste du känner: Het klart min mormor, hon kan och vet allt -.-
Den som stöttat dig mest: Åh gud, antingen min pappa, min syster eller Felicia, I dunno!
Den sexigaste du känner: Förutom min pojke? :) Mikaela typ? :o
 
5 saker du skulle få ta med till en öde ö: Pincett, musik, mat, vapen (haha) och någon jag älskar!
3 saker du alltid har med dig: Ögonbrynspenna, läppsyl och hörlurar
3 saker du är missnöjd med: Vadå missnöjd med, på mig själv? Näsan, rumpan och mina fötter haha
3 låtar du älskar: Unconditional love med Gentleman, The best of them med Vybz Kartel och She's like the wind med Patrick Swayze! :D
3 saker du älskar med dig själv: Min ögonfärg, att mina naglar växer så snabbt, ah det var väl det..
 
Antalet barn du vill ha: 2
Ställe du vill bo på: Orange County eller New York
Favoritfärg: Rosa, Lila, Svart
Ditt betyg i Spanska: Haha tur att det stod just spanska, VG.
 
Tjej/Kille? DOESNT MATTER
Lösnaglar/Löshår
Fräknar/Födelsemärken
R&B/Reggae
Dans/Sång
Silikonbröst/Fyllda läppar
Pengar/Lycka
Lakrits/Choklad
 
 
 
 
 
 
Hittills till questions





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: