spellbound globen 2012

| Postat i: Emis MakeUp obsession, Emis days
0
Så idag var jag på MakeUp Stores egna höstvisning SPELLBOUND med Hana! Jag tog med henne eftersom hon fyller år snart och detta fick bli hennes present! Insläppet var klockan halv fyra ungefär och vid ingången fick man sin goodiebag och handla produkter för halva priset (och mer!). Hana plockade på sig parfym, body lotion och två necessärer, en fick jag som tack för att jag tog med henne! :)
 
Visningen började runt fyra och varade i en timme ungefär! Jag har typ inget att säga förutom att det var MAGISKT!
Modellerna var så sjukt vackra! Det fanns klänningar i spets, fjädrar, paljetter, glitter, nitar, allt ni kan tänka er! Vissa hade världens fetaste lösögonfransar, vissa hade glitter över hela kroppen och vissa såg ut som dockor i ansiktet! Modellerna var sjukt duktiga, alla skulle se allvarliga ut och vad jag märkte var det bara en som log haha.
 
Alltså musiken, temat (förtrollade/förtrollad värld) och själva upplägget var så galet snyggt. Jag stod och typ gapade i en timme. FYFAN vad underbar miljö! Sen deras kläder också, WOW! Kan tänka mig att det tagit ett helt år för att sy allt de hade på sig. Så sjukt genomtänkta outfits. VACKERT!
 
I slutet kom alla MakeUp artister ut, bland annat Linda Hallberg (GAAAAH :D :D ) och skaparen av MakeUp Store!
Fy vilken bra visning, sånt fint minne jag kommer ha!
 
Tyvärr suger bilderna då min kamera la av så jag var tvungen & fota med luren! Men don't worry jag har filmat mycket så nu ska jag sitta och klippa ihop allt till en video! :)
 
 
 
 
Hittills till spellbound globen 2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: