This girl

| Postat i: Emis days
1
Det finns en person, en tjej, en väldigt fin tjej, som har ett hjärta av guld. Denhär tjejen har verkligen alltid visat att hon bryr sig, att hon finns för en. Hon har verkligen alltid gjort allt för att vara en bra vän och det bästa är att hon inte är en sådan som ''försöker''. Hon bara är, automatiskt. Jag är så otroligt tacksam över att få ha henne i mitt liv, även om vi inte pratar varje dag så kollar jag alltid hennes blogg, instagram och hoppas att hon mår bra. Så som hon funnits för mig, så sjukt, sån himla fin vän. Alltid glad, alltid fin och alltid så gullig! Tar aldrig något för givet. Jag vill bara pussa på henne för hon är så jävla bäst. Å vad jag älskar denhär tjejen.
 
Hittills till This girl


Cecilia

MEN EMILIAAA!! Du anar inte hur det där tog på mig! Sitter här helt blank i ögonen FOR REAL. Du är så fin. Så himla himla himla fin.


URL: http://sisssis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: