älskar min praktikplats!

| Postat i: Emis MakeUp obsession
0
Idag på praktiken så blev jag sminkad på morgonen och sen fick jag sitta med på lektionen och lyssna! Sen höll vi på med dockhuvudenas hår, askul haha! På eftermiddagen höll vi på att rensa i lagret inför flytten till den nya lokalen. Min handledare hittade en fet resväska och öppnade den..vad tror ni ba FORSADE ut? Masssssor av smink och produkter! Hon stängde den och ba ''här, tack för att du hjälper oss så mycket''. HAHA alltså jag DOG lite inombords! Plockade på mig det jag ville ha och sen fick jag gå, yay meee! På bilden är det typ hälften av det jag fick!
 
- Lösfransar + lim
- Glitterskuggor
- Matta ögonskuggor
- Penslar + borstar
- Eye makeup remover + cleansing gel
- Hårspray & nån grej som ska ge volym
- Hårvax (till nån kille jag känner haha)
- Cape (ibland faller puder eller skuggor och smutsar ner kläder när man sminkar andra ju)
- Pincett
- Mascaror
- Svampar
- Väska
Japp..helt överglad tjej!
 
 
 
Hittills till älskar min praktikplats!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: