chris martin@nalen

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hej & håååå! Nu funkar internet, eller, jag har min syrras trådlösa, såndär tele2 grej ni vet? Tänkte berätta lite om i torsdags! Jag vaknade upp hos Tyson, drog hem, var på träning & efter det fixade jag mig, mötte upp Jackie och Felicia och vi drog till Nalen för att se Chris Martin! Alltså människan kan verkligen sjunga! Ni anar inte rysningarna han gav både mig och Felicia, åh, så jävla värt att gå dit! Det var Felicias födelsedagspresent från mig, hon fyller år idag! :) Efter Chris Martin & Blackouts uppträdande drog vi till donken och sedan nattbussen hem. SÅ JÄVLA BRA KVÄLL!!!! Heeeelt nöjd, hihi!

 Här kommer lite bilder!
 
 
Chriiiss Maaaartin
 
 
Jackie, Felicia  jag
 
Jackie o Jaaaag
 
 
Ännu en bild med Million hihi
Hittills till chris martin@nalen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: