dance til u collapse

| Postat i: Emis thoughts, Emis world of dance
0
Det finns ingen större eller mäktigare kärlek än min kärlek för dans. Det går inte att beskriva med ord hur det känns att kliva in i en danssal och bli ett med musiken. Dansen är min livspartner, min luft, styrkan i mitt liv. Jag är en liten prick i detta universum, men att dansa har gjort mig till något mer. Det har gjort mig till en människa. Jag utvecklas som person och som dansare varje dag. Mitt tankesätt och mina egenskaper har formats utifrån det jag åstadkommit hittills. Jag lär mig mer av mig själv och om mig själv. Detta är bara början. Jag ser fram emot att få uppleva så mycket mer, att få den kunskapen jag saknar, att få leva som jag borde, vara med de jag vill och njuta så som jag borde. Dance is the hidden language of your soul. - Em
 
Hittills till dance til u collapse





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: