''frukost''

| Postat i: Emis days
0
Heeeej! Okej, hmm, hur mår ni? Jag mår bra men har otroligt ont i min jäkla höft som strulat sen jag var 14 typ. Blir gääälen! Idag tog jag mig tiden att faktiskt äta något på morgonen. Känner mig lite stolt faktiskt eftersom frukost inte riktigt är min grej, det går vissa dagar men sen tappar jag lusten! Förra veckan hade jag ju lov och då åt jag otroligt dåligt, en gång per dag bara och så sov jag sjukt lite så nu tänkte jag försöka ''förstora'' min magsäck igen för jag har aptit nu, den kom tillbaka, den gick typ vilse i några veckor haha! Yay! Så ända sen i måndags har jag ätit ''frukost'', lunch, något litet när jag kommit hem, middag och sen lite frukt efter träningen. Bara att fortsätta så, vem tror jag pallar? HAHA!
 
Nu ligger jag här & slappar, fanns inte så mycket att göra på praktiken idag så jag fick gå! :)
 
Hittills till ''frukost''





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: