mucho mucho

| Postat i: Emis days
0
Hejsan min älskade blogg, åååh ärligt, jag saknar att skriva här! Jag kom nyss hem från dansen & det gick superbra idag! Har hängt i Tullinge sen igår & det var självklart mysigt as usual! Det är sjuuuukt mycket på gång så jag kommer seriöst inte ha tid för bloggen, jag menar verkligen det! Det kommer vara träningar flera kvällar i rad inför två shower så jag ber om ursäkt redan nu! Här nedan ser ni lite av vad som händer de kommande dagarna/veckorna!
 
Hoppas ni mår bra, jag ska verkligen försöööööka skriva så mycket jag bara kan & ta outfit bilder eller något! Jag gjorde precis sminkvideon till er, den är supertråkig och fett stressig, men det var nu jag hade lite tid över så, ja! Ska fixa den imorgon! Puss på er!
 
Hittills till mucho mucho





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: