revolution dance crew

| Postat i: Emis thoughts, Emis world of dance
3
Revolution och Rebound. Ja, mina närmsta vet hur mycket jag följt Blackout Family och alltid älskat deras shower. När min älskade Frida kom med i Rebound (!) var det bara så jävla klart. Jag var faktiskt redo för att söka in till Revolution Dance Crew. Att dansa i AQceS var kul. That's it. Kul. Det jag ville ha var hård träning, gemenskap, kärlek och dansglädje. Det fanns inte i AQceS.
 
Så jag tog kontakt med Vendela från Blackout och efter att ha sett min video och läst ett brev från mig ville hon att jag skulle provdansa för henne. So I did it, och vet ni vad? Jag kom med. Känslan då hon sa ''Vi har träning imorgon'';kan inte ens beskriva den. Det GÅR inte. Mina tårar föll diiiirekt och jag kände hur mitt hjärta kunde ''slappna av''. Provdansade i fyra timmar och min krop var helt mör, men det var så värt det.

Revolution tjejerna välkomnade mig som fan och det känns så jävla rätt bara. Flera träningar, glädje, att verkligen satsa och ha kul med varandra. Jag har äntligen hamnat rätt. Jag har fått mycket skit från folk, att jag svek AQceS och att jag körde en ful stil. Men nope. Jag följer MINA drömmar. Jag gör det JAG mår bra av. Känns inte något rätt så ska man inte göra det, visst? Så jag tog det stora klivet och vågade. Det är det viktigaste.
Vill även tacka alla som trodde på mig och messade/ringde och sa att jag kommer klara det. Inte en enda person tvekade. TACK <3
 
 
Angie, Stina och Sebrin ifrån Revolution dansar i denna video. Nu är vi 8 tjejer. WOOP.
 
Hittills till revolution dance crew


Anonym

men åååååå grattis!!!!! <3

Anonym

Grattis! Har följt din blogg i några år nu, typ sen du inte dansade något alls. Har även följt blackout i några år och det är skithäftigt att du är en av dom nu! Ser fram emot att se dansvideos från era kommande shower :D

Agnes

amagaaaad!!!!!!!!! Emilia! Grattis som fan! Fan vad kul! Skit i alla andra och ba kör din grej! There is no limits!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: