smink o sånt!

| Postat i: Emis MakeUp obsession, Emis days
0
Tjenaaa! Är hemma en snabbis nu för att käka bara! Idag på praon fick jag bli sminkad till en gamling, framhävde alla ''rynkor'' och sånt, HAHA herregud vad hemsk jag såg ut! Efter det blev det en fin sminkning, metallicfärger! Me lööööve! Fick komplimang för mina ögon, höhööö helt glad haha! Sen dååå..Fick packa lite ordrar och sen drog jag iväg till ungdomsmottagningen för att fixa p-piller!
 
Ska iväg till träning nu, snart, ska bara byta om och packa väskan! Hoppas ni mår bra? :) Ni får fler bilder på mig/sminkningen när jag har mer tid, imorgon ska vi göra sår! Blääähähäh :D
 
 
Tjejen som sminkade mig fyllde bara i mina bryn litegrann, jag kom ju osminkad så hon visste inte hur jag annars hade, men jag tyckte det blev bra såhär också, skitsamma liksom :p
 
 
 
 
 
Hittills till smink o sånt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: