smink

| Postat i: Emis MakeUp obsession
1
Här har ni en liten video om smink! Kom ihåg att detta är MITT sätt att sminka på och det finns tusen olika sätt att sminka sig proffsigt på, så dethär är inte riktigt ''Såhär SKA man sminka sig''. Blandar ni en fetbas så stäm alltid av med halsen för då behövs det inge solpuder! Haha råkade säga ''där ska solpudern vara'' men menade självklart rougen. Hoppas ni gillar den trots att jag var supertrött, lite virrig & hes höhö. Puss!
 
Ps. Jag vet att man inte riktigt ser färgerna på produkterna med tanke på att jag har svartvitt (ljuset i badrummet är så skumt, det är därför) men vill ni se produkterna så säg till så kan jag ta bild!
 
 
Hittills till smink


angie

gööör om din sminkvideo haha! va utan smink såå att man ser hur du blir :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: