stan och sådär

| Postat i: Emis days, Emis outshits
0
Hejsan bloggeeeeen! Idag var jag i stan med min mami! Vi letade studentklänning till mig i tre butiker. Jag var helt bestämd att om det inte finns i de tre butikerna så får jag ta Felicias eller något, för jag tänker inte kolla i alla vanliga affärer som H&M, Gina osv osv. De affärerna jag letade i är det inte många som vet om (haha) meeeen alla klänningar jag provade var för stora (tog ändå minsta storleken i allt) trots att jag hittade min dröööööömklänning. Jaja :( Får leta vidare..nånstans..
Fick två tröjor istället och jag döööööööööööööör, jag dog verkligen inne i butiken. Ni får se varför när jag lägger upp bild på de tihi! Internet är fett segt nu så får bli imorgon! Seeeen så gick vi förbi min kusin och käkade litegrann och begav oss hem!
 
Vid fem drog jag till Tullinge och kom hem för en stund sen! Haha, när jag skulle gå så blev jag omringad av Tysons lillesyrra och hennes vänner som ba ''du är så fin!'' och så ba ''va snygg ryggsäck du har, åh såg när du dansade i en video, kolla hennes ögonbryn va snygga, åååå blev så glad när ni vart tillsammans'', döööör vad söta, kände mig som värsta modellen HAHA! Bra dag!
 
 
 
Hittills till stan och sådär





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: