videoshoot with tommy lee

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
VILKEN DAG! Det roligaste jag gjort på länge alltså! Mötte upp Blackout family (de som kunde) i Slussen vid halv ett där vi började filma all the dancers! Körde på två olika ställen och det gick helt okej! Det var lite stelt eftersom man aldrig gjort något sånt förut, men ja! Efter det drog vi till Denzil där vi väntade på självaste Mr Lee och så väntade vi på maaaat! Efter några timmar körde vi igång! Vi filmade ute och inne och alla var sååå duktiga! Låten är en tjejig låt ju och vi skulle köra RAW WINE haha, loool! Man blev så jäääkla slut i benen och det var sjukt svårt att tänka på ansiktet också haha! Måste ju skryta lite och säga att jag fick stå ensam med Tommy i en scen hohoohho, dock kändes det sjukt stelt då jag inte skulle dansa utan mer stå och se cool ut haha, men det blev lite wine ändå! Aa vet inte vad mer jag ska säga än att vi tillslut fick käk och n ska jag duschaaaa och sova! Så jävla glad.. åååååh!
 
Jag har inga ''backstage bilder'' för vi fick inte fota, men jag lyckades smygfota så man ser honom på en bild! :p
Jag vet inte när videon är klar men självklart åker den upp här när den är färdig! Kan ta veckor, månader, who knows, haha!
 
 
 
Några från Rebound & jag!
 
 
Göööörls!
 
 
 
Franca & jag
 
 
oops..hihi
Hittills till videoshoot with tommy lee





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: