whats up?

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Jäääävlar vad bra jag mår! Igår efter dansen drog jag till Tullinge & sov där! Så idag så mötte jag upp Felicia, vi hängde lite hos mig & käkade, snackade & sånt! Sen åkte vi till Tyson & dom och hängde tills min träning började! Aaah, härligt gäng säger jag bara! Träffade min älskade Frida snabbt efter träningen (underbaaaart!) och, ja, nu ligger jag i min säng! Åh, det är så mycket jag vill berätta, men jag väntar någon dag till med det! Hihi!
 
Nu ska jag sova för denhär jäkla träningsvärken är den grövsta någonsin och denna gång är det inte så ''skönt'' haha. Är helt slut och min hjärna känns som geggamojja med all info & allt som händer nu! Mihi! Hoppas ni mår bra iallafall?
 
Hittills till whats up?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: