Curves

| Postat i: Emis days
0
Halloj! Jobbade som sagt på Curves idag, ett tjejgym som jag faktiskt kan rekommendera till alla. Alla åldrar också. Det är ett 30 minuters pass med 30 sekunder på varje maskin och man kör tre varv. Superbra, även jag vill börja gymma haha! Amanda (Revolution) kom förbi, gullis! Sen träffade jag Hana på tuben, åhhhh saknat henne <3
 
Kom precis hem från mormor där jag skrev ut lite bilder till mina ramar och nu ska jag ut och ta en promenad med min saknade vän Pandelis, wie, sen blir det några avsnitt utav Sabrina tonårshäxan (HAHA hittade serien på en sida och dooooog, älskar den serien åååååååhhhh <3 töntvarning I know) och sen sova! Yupp yupp!
 
 
 
 
 
Hittills till Curves





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: