Late practice

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
HEEEEJ!! Känns som ååår sen jag satt vid en dator, haha. Igår (lördag) var jag på söder med min syrra, hennes kille och några fler. Vi tog några cider & sen drog jag till killen innan det blev allt för sent! Idag då? Klassresaaa! Jag och Laura åkte till Handen för att kolla om vi kunde träna
men det kunde man inte, så i regnet fick vi gå tillbaka till pendeln och åka i en timme till skärholmen där vi kunde träna. Meeen Angie, Stina & Franca kom senare för de hade hållt på med mixen så allt blev försenat, woo. Kom nyss hem från träningen liksom, gick braaa, mitt knä gör dock ont menmen, showen kommer bli tung om vi sätter allt!
 
Här är iallafall bilder från lördagen (eller ja, de som togs typ)
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till Late practice





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: