Showen

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Heeeej! Tänkte berätta lite kort om showen för vill ta en powernap hih! Vi sågs vid ett igår och fixade oss, stessade med att köpa lite sista grejer som smycken osv! Amanda kom också och hon kunde köra trots hennes tå, så det var skitbra! När vi väl kom till kungsan hälsade jag på min kille o syrran osv! Vi körde sist och vad tror ni vi fick dansa på? En dansmatta som var mer än BLÖT. Alltså tänk alla crews som hade kört innan. Visst, dom torkade mattan men den var ju hal.. Så ja, vi körde på, jag halkade när vi skulle gå ner på walk & wine låten, byxorna sprack, fick inte upp mitt ben i tid..små tabbar här o där, men just för att man tppade fokus då man inte ville halka mer. Är typ 30% nöjd haha. Om det inte var för mattan skulle jag lätt ta i mer och tänka på allt men helt ärligt, tänk att ni e skit taggade så HALKAR ni...fatta vilken bummer, allt sabbades haha.
 
När vi var klara kom Jonas (!!) fram till mig och sa att jag utvecklats som faaan trots tabbarna osv, blev överdrivet glad!!! Sen iallafall så drog jag direkt för jag var SÅÅ HUNGRIG!! Nu är jag hemma och har precis varit på donken med mamma, så nu blir det att lägga sig i sängen och släcka alla lampor. I WANNA SLEEEP!
 
 
LOL, precis innan vi skulle gå på. Alla ser drogade ut osv men meeen! Jag hade dragit när tjejerna tog gruppbilder så ja..detta är typ den enda tror jag!
 
Hittills till Showen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: