Sorgligt

| Postat i: Emis days
0
Argt o deppigt inlägg här alltså. Wow, insåg precis så himla mycket saker. Hur folk har börjat smöra till sig vänskap, hur folk prioriterar falskhet och nya skumma människor före äkta vänner, man delat så mycket med, hur grovt folk börjar bry sig mindre o mindre om sina ''bästa vänner'' för att de själva är ''såååå upptagna''. Ett jävla sms räcker, speciellt om man behöver prata med den man ALLTID vänder sig till, visst? Jag har inte varit med vänner så mycket denna sommar. och om jag ska vara helt ärlig så är jag lite lättad, för det är fan inte många vänner jag har, och inte ens alla de är äkta. Jag börjar få nog utav situationen jag lever i. Ärligt, jag ÄR hellre själv, än att ''umgås'' med sånahär ''vänner''. Idag har jag PMS och vill inte prata med nååååån, vad folk är tröga ibland. Shit. I'm out, sorry for my anger. Lol.
Hittills till Sorgligt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: