Tankar

| Postat i: Emis days
1
Sitter här och tänker. För ett år sedan var jag på mässa med min pappa, om utlandsstudier. Jag har försökt att spara pengar, men det jag sparar går åt dansen/läkarbesök osv..och nej, jag tjänar inte mycket alls när jag jobbar på de jobb jag har nu. Söker hela tiden jobb, men det går inte, det är svårt & det vet de flesta ungdomar. Vill gå på mässan nu igen i september, men det känns som att jag aldrig kommer få ihop pengarna till studierna i USA. Usch nu känner jag mig ledsen :(
Hittills till Tankar


lisa

Hej!

varför tar du inte csn lån? det är så värt när man vet vad man vill göra trots att man har skulder hela livet. man lever bara en gång varför inte leva fullt ut och göra det man verkligen vill istället för att leva halvfattigt här, fast med ett tråkigt jobb och en tråkig vardag

Svar: Hej! Jo alltså csn lån ska jag ta till själva skolavgiften. Men måste ha pengar att leva för och resan osv, that's the problem! :(
Emilia Marley




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: