bekräftat å klart!

| Postat i: Emis thoughts
1
Dagen efter julafton bev jag riktigt glad. Ni vet ju hur jag slutat gå runt så sminkad och börjat trivas mer? Vi satt och käkade hos mormor när min kusin plötsligt sa ''Emi, du är osminkad!'' Då mamma svarade med ett ''Vadå hon är ju alltid osminkad''.
 
HERREGUD vad skönt det kändes att få det bekräftat. Jag har hela tiden trott att det bara är jag som känner att jag är osminkad och att folk inte ser det som jag. Men nu var det tydligen så. Det är flera som har sagt att jag ser mycket mer naturlig ut nuförtiden och woooow vad glad det gjorde mig. I vissa lägen vill jag vara en såndär brud som sminkar sig varje dag å är asvacker men helt ärligt så är detta så bra för mig. Har vant mig så mycket att när jag väl har smink så känner jag mig inte som mig själv, haha. TVÅ månader tog det. BAAM. Så jävla stolt att jag vågade och klarade det. Från att ha solpuder, hårt ifyllda ögonbryn, mascara och eyeliner VARJE dag till att bara sätta lite rouge och mascara när jag går ut på stan. TÄNK vilket steg, haha. Jag tycker faktiskt att ni som känner att ni börjar bli eller är beroende utav smink ska testa min metod. Skippa/minska alla grejer gradvis och tillslut kommer ni älska er själva precis som jag. JAG LOVAR. Detta är nog det bästa jag har gjort.
 
 
Hittills till bekräftat å klart!


Anonym

Ska göra som du säger, tack... <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: