great thursday

| Postat i: Emis days
0
Hej hej! Hoppas ni mår bra! Jag mår bra! Idag hade jag en sååå bra dag, verkligen! På dagen hängde jag med Hana hemma hos henne, vi drack kaffe, snackade, kollade pics osv! Hon har varit i Kosovo och ska åka snart igen buuuu! Vid fem började vi röra oss, hon skulle jobba och jag åkte hem till Amanda där Angie och Vendela också skulle komma! Vi lagade massa massa mat, satt och snackade, skrattade och hängde! Sen kom Sabine och då kollade vi på en sjuk film, haha! Hade så jävla kul asså, åh blir helt varm i hjärtat att jag har så bra människor i mitt liv!
 
 
Friterad kyckling, piroger, bläckfisk, glasnudlar, olika såser, och sen cheesecake, yum!!!
 
Hittills till great thursday





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: