i'm so mad

| Postat i: Emis days
0
Alltså jag tror inte att ni förstår hur arg jag är. Jag hatar arbetsplatser och jag hatar alla chefer som finns, ärligt. Har nog aldrig stött på en normal chef. Är på en plats i mitt liv just nu där jag inte vet vart jag ska ta vägen, ärligt. Vet inte vilket håll jag ska gå åt. Vet inte vad jag ska säga så ska bara vara tyst. Vi får se hur det blir i veckan efter en grej.
 
Igår kom min älskling Felicia hit, vi pratade massa och gick till donken, helt bra kväll med min fina bästis! Idag åkte Hana iväg til Kosovo igen, buuu...hade möte på träningen idag, sen så åkte jag hem och nu tröst-äter jag här i min säng.
 
Puss på er som har ett normalt liv jarrråååå.
Hittills till i'm so mad





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: