julafton på två ställen

| Postat i: Emis days
0
Hejhej! Hoppas allt är bra med er, här är det prima. Igår var det ju faktiskt Julafton, jag var hos killen på morgonen/förmiddagen och sen vid halv fyra åkte jag hem till min släkt. Baby fick en Bob Marley tavla av mig som jag kämpat med och stressat med, hehe, men han blev superglad vilket gjorde mig nöjd! Blev lite grinig hos mormor för att jag var hungrig men sen var allt okej när man väl var mätt haha! Älsklingen kom hit senare på kvällen så kvällen avslutades perfekt med bra sällskap (kusinen å syrran). Helt OK jul, vore FAKTISKT mysigt med snö, hehe.
 
Idag ska vi till mormor och äta jul-lunch och senare ikväll tror jag att de blir utgång med Revolution gäris ;)
 
 
Hittills till julafton på två ställen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: