ONE KNOCK 2013 ! ! !

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Hej på er! Varit väldigt upptagen men nu äntligen har jag en ledig dag och bara slappar, herregud vad skönt. Ska soooova hela dagen och sen blir det att julpynta och vara med Felicia! :)
 
Igår var det One knock Event somsagt! Revolution hängde hos Angie och tränade och fixade oss och sen fick vi känna på ''scenen'' som var en boxningsring hehe. Det var nice! Efter sex någon gång var det dags för oss att köra vår show i tävlingen. Det var förjäääävla kul, ont om plats, tabbar här o där eftersom man ändrat så mycket i sista sekunden meeen när man kollade på videon var det inte så farligt. Men fyfan vad kul det var asså, saknat att stå på scenen! Mina tjejer är bääääst, hade så kul hela dagen. Både innan och efter. När vi gjort vår grej tog vi lite snygga bilder och sen låg vi och slappade och tog massa fula bilder som ingen nånsin kommer får se hahhhaha. Skrattade så himla mycket igår, så skönt! Ingen vinst för oss denna gång men bästa Rebound vann! WOO!
 
Mötte baby vid mig kl elva och vi deckade duktigt haha! Sov så himla konstigt dock, har ont överallt och mitt knä dödar mig men ja, är man inte sliten idag så har man inte kämpat tillräckligt och det gjorde jag igår asså! NÖJD TJEJ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till ONE KNOCK 2013 ! ! !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: