shit och sådär hehe

| Postat i: Emis days
0
Hejsan svejsan fallerallreaaaa! Igår hade jag date-night med killen! Vi käkade inne i stan, sen köpte vi brända mandlar & churros med nutella och promenerade längs gamla stan! När vi kom hem chillade vi i soffan och sen gick vi ut med Ludde och bara, gick runt och busade hohoohohohohoh :) Hemligt värre. Nä skoja, men iallafall!
 
Idag åkte jag med Tyson till Subway och käkade, sen åkte jag med mamma till Ica Mxxi och handlade lite och nu är jag hemma! Ska fixa lite julmust och godis och kolla film! MYSMYSMYS!
 
 
Julpyntat i mitt rum by the way! Alla julgrejer är från In & Finn förutom julstjärnan och ljuset med tomten, den är från Ica Maxi 10 kr!
 
Hittills till shit och sådär hehe





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: