So lovely

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Halloj! Usch jag har känt mig så sjuk de senaste dagarna för mamma, mormor och några fler i familjen är sjuka så det kom över lite till mig också men nu mår jag rätt bra! Har varit med baby de senaste dagarna och det har varit helt underbart! Igår vaknade vi upp och baby mådde inte så bra så vi låg i soffan hela eftermiddagen och degade! Vid sex mådde han lite bättre så vi åkte på fest hos hans tvillingvänner i huddinge som fyllde år, helt okej! Hemmafester är inte riktigt min grej längre hehe.
 
Imorgon har jag en intervju med chefen på Panduro och herre vad jag hoppas att jag får detta jobb, tror det bara är extra men man vet aldrig hur det kan utvecklas. Vi får se hur det går hahah!
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till So lovely





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: