chill

| Postat i: Emis days
0
Hej på er! Min helg har varit så lugn som den kan bli! Var fortfarande förkyld så höll mig inne liksom! Men det är lugnt för nästa helg ska jag ut med syrran & några för & fira mig, tihi! Igår kollade jag film med mamma, Hachiko, såååå bra den är! Kollade snabbt på när Mario dansade i Melodifestivalen också, asså den människan, han strlar verkligen på scenen! Duktig grabb! Hihi! Senare på kvällen drog jag ut & träffade Isaac en stund, blev lite sent men äsch, helg är helg!
 
Sitter här & dricker kaffe just nu och lyssnar på lite Chris Martin blandat med Etana och Richie Spice, haha! Idag ska vi över till min gulliga lilla mormor, hon ska laga mat åt alla & vi ska fira mig och henne för hon fyllde ju år dagen efter mig! Ska bli jättemysigt att få träffa alla! Ska visa lite bilder från Gambia också till de som inte sett, åh, kommer bara sakna det så mycket, längtar efter Gambia varje daaaaag!
 
Hittills till chill





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: