chris martin

| Postat i: Emis days
0
Igår (eller förrigår, mitt minne asså shit haha) överraskade jag min fina bästavän med hennes 20 års present! Hon fyller inte år förrns den 6 april men vi ska gå & se Chris Martin & Anthony B den 4 april. Asså fatta, CHRISTOPHER MARTIN. Dör. Hans röst är en gåva från gud. Visst hans låtar är inte den typiska reggae'n som jag personligen gillar men dom fastnar ändå och texterna är bara wow. Så denhär kvällen kommer bli ett MINNE. Typ som första gången jag såg Gentleman, WOOOW, minns det som igår, det var i Uppsala och ah, ord kan inte beskriva det jag kände den kvällen. Kan säga redan nu att min röst kommer vara förstörd efter den 4 april. HIHI!
 
Hittills till chris martin





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: