dancing zombie

| Postat i: Emis days
0
Hej på er! Herregud. Har aldrig varit så trött som idag. Har typ sagt tre meningar under hela dagen. Blev fetttt jävla irriterad i skolan men aja..Kom hem vid fyra, käkade, bytte om och drog till The Voice! Körde en timme för Eve och vi gjorde samma koreografier som igår. Kändes sjukt sjukt bra, jag gick verkligen all in och aj vad ont jag kommer ha men såååå värt det. Hon är uuuuunderbar! Seriöst, vilken grym jäkla danslärare, gillar starkt! Min fina vän Jackie kom förbi the voice också och vi hann prata en heeel del på vägen hem, vi snackar alltid så jävla mycket hahaha tunnelbaneresorna blir föööör korta ju! Hjärtat mitt!
 
Tänkte ta en dusch nu och sedan försöka plugga lite Svenska om jag inte somnar i soffan eller sittandes i köket, haha!
 
 
 
Mig ser ni där framme i zebra tights, tihi
 
 
 
 
Hittills till dancing zombie





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: