fick magrutor igår haha

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Igår var galet! Vi började föra lite hos Harley och kollade lite av mello, GRATTIS till Sean&co som gick vidare till finalen, yaaaay! Vid tio åkte vi till biljardpalatset, spelade biljard och drack, treevlans! Suger på biljard men äsch, hoho! Sen skulle vi till Ett ställe men vi kom inte in för plutten jag är bara 20, haha fan! Så vi kom in på Snaps och hängde där tills vi dog av hunger! Då satte vi oss på Burger King och där fick jag världens största fetaste skratt attack. HERREGUD. Har ALDRIG skrattat så mycket. ALDRIG! Vet inte vad jag skrattade åt, allt vara bara så kul och alla kollade på mig som om jag var dum i huvudet, haha det var nog dendär sista cidern som slog till!
 
Kom hem vid, oj, halv fyra? Nä, minns inte, men ja! Nu ligger jag i soffan och degar, så seeeeg! Felicia skulle komma hit sen men vi får se hur det blir! Idag blir det bara att svulla alltså, helt seg! Inte bakis, men seg, hehe..
 
 
 
Katrin (stavning?), jag o syrran
Hittills till fick magrutor igår haha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: