min underbara tröja

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Hej people! Kom nyss hem från min supercoola skola som delar ut iPads till alla ettor&tvåor, orättviiiist! Hade Design hela dagen, helt okej liksom, inget märkvärdigt hände förutom lite irritationer på vissa och en massa skratt haha, mina tjejor, shit vad jag kommer sakna dom när vi går ut..vi har bara 7 veckor kvar tillsammans..sen är det praktik fram till studenten..usch.. =(
 
Ska käka något nu och försööööka plugga (alldeles för trött) och sen får vi se vad som sker! And yes, det fick bli min lovely tröja idag igen. Herregud jag kommer använda den så mycket att den kommer se helt B ut när man tvättat den så många gånger, oops!
 
Hittills till min underbara tröja





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: