mys och skratt

| Postat i: Emis days
0
Nu är jag hemma från mormor igen! Hon hade gjort chinese food, YUMM!!!! Och efteråt fick vi polska ''bakelser'' och min moster Anna hade gjort en Tiramisu bakelse, nomm! Sen skålade vi med champagne och bara fortsatte ha det trevligt!
 
 
 
Lite utav presenterna jag fick. Smyckes-hand av mami plus två rosa nagellack och alla underkläder jag köpte, sen ska jag få pengar också tihi. Nagellacken och paletten av min moster Paulina (she knows what I love hihi) och så köpte hon också en liten grej till massage, Presentkort på Bik Bok av min moster Zuzanna, sen så har jag fått pengar för det är det jag önskat mig! Men nagellacken var jävligt bra för jag har tröttnat så mycket på alla mina! Haha!
Hittills till mys och skratt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: