nu har jag lov !

| Postat i: Emis days
0
Hejsan mina trogna läsare! Tycker det är skitgulligt av er att klicka er in här trots att jag slutade blogga ''bra'' för typ två år sen, haha! Då hade jag liksom 500+ läsare och nu har det sjunkit rejäääält, men ni besöker bloggen ändå! Alltså varje gång jag ska blogga så tar det stopp i hjärnan. Jag älskar att skriva, gud ja, men just när det gäller bloggen så tar det stopp eftersom jag gjort det så pass länge! Så ni får gärna komma med tips, får ju liksom ingen respons av er längre, blöö! :/
 
Iallafall! Igår hängde jag i Tullinge med gräbs! Det var supernice som vanligt! Idag lunchade jag med mamma & Ossian i Hallunda och efteråt gick vi in på Cubus outlet som jag älskar! Ni får bild på vad jag köpte imorgon, krävs dagsljus för att fota en av grejerna som har en jättefin färg! Har inga planer för idag, tar denna helg som den kommer, lite så typ, förutom en del av imorgon, då bär det av till Solna! :)
 
 
Haha lilla fatso
 
 
Hittills till nu har jag lov !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: