tullinge jao

| Postat i: Emis days
0
Tjena alla pigga! Själv är jag inte så pigg, har typ dygnat kan man säga, haha! Igår kväll åkte jag hem till Shiggi my dear friend! Vi lagade mat och kollade på serie/film med hans mamma! Hehe! Sen gick vi ner till hans rum & fortsatte kolla på ''Barnhemmet'' herregud dendär filmen alltså, inte okej! Mindfuck hela grejen, haha! Iallafall, efter en massa jävla chillande så drog jag och träffade Tyson och hans vänner senare på natten, LOL! Vi var hemma hos hans vän och så var vi där till kl åtta typ då jag drog hem! Har inte direkt kunnat sova så mycket, men äsch! =D
 
Ikväll ska jag hem till bästis syster & ba snacka & mysa, as usual! Systermys liksom! Anyway, ska ta en dusch nu och försöka piggna till!
 
 
 
 
Hittills till tullinge jao





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: