älskar min säng

| Postat i: Emis days
0
Jag älskar min säng. Mamma har de senaste tre dagarna upprepat ''Du har ju fan klistrat fast dig i den'' för att jag bara sover hela tiden. Seriöst, jag skulle aldrig kunna bli vampyr (om det var möjligt haha) och ge upp sömn, att aldrig mer sova. Det går inte. Never ever ever. Sömn är min bästa vän. Utan tvekan. Haha patetisk tjej men det är sant. Iallafaaaaaall!
 
Imorgon börjar skolan igen, börjar dock två, fast vet inte hur jag ska komma upp klockan tolv. Hahahahaha asså dör, vad är det för fel på miiiiig? Men äsch det fixar sig! Ska bli skönt ändå att återgå till den vanliga vardagen! Har precis tagit en dusch, ska städa lite (inte städat mitt rum sen jag kom hem från Gambia, euw) och sen får vi se, kanske drar ut! :)
Hittills till älskar min säng





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: