första inlägget för 2013

| Postat i: Emi pics, Emis days, Emis friends&family
0
Hej finisar! 2013, how weird is that? Att säga det alltså, låter för skumt! Låter så ''in i framtiden'' haha! Hade ni en fin kväll igår? Det hade jag! Mamma hade gjort potatisgratäng, stekt kött o gjort sallad, så vi alla satt och åt tills vi dog typ, haha! Sen fixade vi oss och kunde inte riktigt bestämma vart vi skulle så vi ba nämen fan vi stannar hemma! Sen så i sista sekunden så drog vi till dansskolan ändå haha! Kom dit precis innan tolv, träffade vänner och sådär! Vi var på festen i kanske en timme, helt sega tjejer alltså haha vi var nog dom enda som satt ner på festen, bååååring! Nä vi var helt enkelt inte fest sugna så vi drog til mig igen, tog en cigg med Kris och sen gick vi hem och åt..igen..haha! JAG tyckte ändå det var en bra kväll! Träffade på fina människor på dansskolan iaf, Max, Amir, Yvo etc.
 
Har tyvärr inga bilder (haha omg jag suuuger!) från själva festen men vi tog lite bilder när vi var här hos mig så nu slänger jag in dom här!
 
 
 
 
 
 
 
(Har fler bilder men dom slänger jag in här lite då&då, eller senare helt enkelt haha!)
Puss!!!
Hittills till första inlägget för 2013





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: