id kortet = process

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Tjo alla gärisar, haha! Vet inte om jag ska hata eller älska ordet gäri, gäris, gärisar..ajaa! Kom typ nyss hem! Åkte som sagt till stan med mamma efter skolan för att fixa id kortet. Det blev en jäkla process! Fick springa fram och tillbaka till banken och sen tog det ett tag för oss som är så tröga att hitta & ja! Ser ut som en blöt katt på bilden hahahaha, dog av garv! Fick välja bild men jag hade haft mössan på så inge volym här inte! ALLA vet nog att bara jag har en bra hår-dag så är jag nöjd, även om jag är osminkad, men så vart inte fallet! Aja, shit det är bara ett foto hoho! Efteråt käkade vi på Burger King och..ja det var väl det!
 
 
I skolan idag
Hittills till id kortet = process





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: