min födelsedag

| Postat i: Emis thoughts
0
Jag har tänkt på en sak. Jag fyller ju år om några dagar..och jag har inte direkt tänkt på det så mycket. 20 år, big deal? Jaja, systemet tänker vissa, men för mig som inte direkt dricker sååå ofta så är det ingen stor grej. Det bästa med att fylla 20 är väl att vissa reggae/dancehall klubbar har 20 års gräns, haha! Det räcker för lilla mig!
 
MEN det jag skulle säga var att jag såg ett par skitsnygga hörlurar (WESC). Verkligen DOG för dom, men sen började jag tänka. Jag vill fan inte ha materiella ting som present. Jag vill ha pengar, in på kontot, så att jag kan börja spara inför USA. För om jag får något (t.ex. hörlurarna) ja visst jag blir glad, men USA är ändå en del av min framtid och en dröm, så varför inte börja spara eller så? Jag behöver ingenting egentligen. Jag har det bra. Visst det finns saker man vill ha men jag avstår hellre shoppingen och att liksom köpa massa onödiga grejer bara för att.
 
Så ni som läser som vill ge mig nånting (hohohoh) I just want money! Men om det finns någon därute som verkligen måste ge mig ''something that fits in a box'' (kanske en genomtänkt eller personlig present) så ska jag inte sätta stopp för det hihi =)
 
Hittills till min födelsedag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: