min iphooone

| Postat i: Emis days
0
Hejsaaan! Idag försov jag mi, inte bra thehe! Satt kvar efter skolan och jobbade med design iallafall, duktig jag äääär! Tjejerna drog men jag lyckades kämpa emot, iiinte falla för grupptrycket haha! Kom hem vid fyra och började uppdatera/återställa min mobil! Det gick bra, det enda som försvann var..*dundundun* MUSIKEN. Det viktigaste liksom, haha! Så har suttit här hela kvällen nu och laddat ner musik för att jag hade EN låt på datorn, haha! Nej nu får det räcka har as ont i handen!
 
La in massa gamla reggaelåtar, tänkte lägga in nytt, men fan, älskar att lyssna på gammalt & få flashbacks!
Iallafall! Imorgon är vi i klassen på Formex mässan i Älvsjö hela dagen! Blir att sno massa godis, tihi som vanligt när det är dags för mässa! Blir nog en bra dag, hoppas dom har helium ballonger! Tror det är sista mässan med min fina klass..blääää suger! Vi som har så kul ihop!
 
Jaja, ska fortsätta här nu! Liiiiite fler låtar orkar jag! Puss!
Hittills till min iphooone





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: