my birthday

| Postat i: Emis days
1
HEEEEJ! Åh, min födelsedag var så bra!
 
Efter tolv fick jag ett sms av min älskling Frida. Hon skickade en jättesöt grattis-video (haha!) och det gjorde även min älskade Jackie, blev sjukt glad, så speciellt liksom, hihi! I skolan var det helt chill! Satt på Design och chillade gaaaalet, och sen fick jag Daimtårta av mina finaste Linnea & Hana, ååååh vart så jäääkla glad, så överraskad också! Sjukt gulligt gjort, kan inte smälta det, hehe!
 
Efter skolan ruttnade jag hemma (därav videon haha) men senare mot kvällen åkte jag & hängde med Banne! Var ju ett tag sen vi sågs så, ja! När jag var där ringde syrran & sa att hon köpt kladdkaka, nommnomm, så jag drog hem för det HAHAHA tjockis som jag är! Men påväg hem blev det ändrade planer så jag träffade Isaac en stund! SEN när jag kom hem, vid typ elva, då sjöng mamma och syster för mig (sådär fett engagerat ni vet...pff, haha askul iallafall) och vi åt kladdkaketårtan, mwaaaaa vad god den var! Nu har jag tagit ett bad & ska lägga mig!
 
Tack till ALLA som tog sig tiden & gratulera mig och alla ni som skickade sådär super söta sms (Frida, Jackie, Cissi, Eric, Yvo och ja, säkert flera nu men minns inte!). Superglad är jag. TACK!
 
Idag fyller min fiina lillesyster Frida år och även min mormor. STORT grattis till er båda. Men Frida har redan fått ett gölligt sms så, hihi!
 
 
Hahahhaha kolla mitt jävla smile/garv. Helt sick, sååå glad var jag! Med finisen Linnea på andra bilden!
Hittills till my birthday


Fridaaaaaaa

tack älskade!!!!! <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: