My hair

| Postat i: Emis days
0
En läsare ville att jag skulle lägga ut bild på mitt hår. Here you go! Mitt hår är så slitet, ni anar inte. Det delar på sig i typ fyra-fem delar (vissa hårstrån) och när man tar på det är det helt torrt och äckligt, även om jag använder oljor och skit. Jag har slutat färga det (därav alla tiotal färger i mitt hår) eftersom jag vill få tillbaka min naturliga hårfärg. Hur länge tror ni jag klarar mig? Senast på nyår sa jag ''Åh jag vill ha mörkt hår igen'' haha! Då menar jag mörkbrunt över hela håret. Just nu har jag som ni ser mörkast i mitten, på skallen blev det lite ljusare av solen i Gambia, likaså i topparna. Oh well! :p Tur att man kommer ha en mössa på studenten så slipper man se min fula utväxt hähä!
 
Hittills till My hair





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: