one hour

| Postat i: Emis thoughts
0
Nu slår klockan snart tolv. Då är jag tjugo år gammal. 20. TJUGO. TWENTY. Fy satan vad sjukt.
Jag minns när jag var liten (haha typ 13) och ba '' undra hur jag kommer se ut när jag är 20''. Hmmm ingen skillnad känns det som paha! När jag var typ 9 så tänkte jag ''När jag är 21 ska jag vara gift''. HAHA, nej tack på den liksom! Vadfan tänkte jag med? HAHA!
 
Trots att jag nu inte längre kommer vara en tonåring kommer jag alltid känna mig som 15, och förmodligen kommer jag se ut som 15 ett tag, ingen tror på mig när jag säger att jag är 19. Haha, nåväl, får se det som en positiv grej! Att se ung ut är ju aldrig fel, hoho. Dock förstår jag inte hysterin med Systemet. Wow liksom..nää,det jag hypar för mest är väl de flesta konserterna som ibland har 20 års gräns! Jaja. Fan, känns som att jag inte gjort något under mitt liv. Alltså, visst jag har varit med om mycket, men vissa har ju rest så himla mycket, uppfyllt sina drömmar..och jag är inte ens halvvägs dit. Eller jo lite. Jag har ju iallafall drömmar, typ yrket och min framtid i New York. Men det känns som att det kommer ta en evighet att ens komma fram till mina drömmar...hmmm? Det bästa som hänt mig är att jag kom med i AQceS iallafall, under mina tonår. Eller ja, ni fattar. Kommer aldrig sluta vara tacksam, det har gett mig så mycket! Att få vara med folk som lever lika mycket för dansen och dancehallen som mig.
 
Okej, fett virrigt inlägg. Hoppas ni inte blev alltför förvirrade haha!
Nu ska jag sova, när jag vaknar upp imorgon är jag tjugo. HERREGUD. HAHA!
 
 
gillar inte tårtor men denhär skulle jag smaka på tihi
 
 
 
 
Hittills till one hour





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: