snälla ge mig vår

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Heeeeeeeeej! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för kylan, helt seriöst, nu vill jag ha vår! När man känner hur solen värmer och allt är bara så underbaaaart! Ett tag kvar då, buuu! Iallafaaaall..kom nyss hem från skolan. Ensam hemma, ingen aning om vart alla är, syrran jobbar väl men mami vet jag inte, hmm..Ska iväg & fika med Carro och sen så kanske jag drar till Hellströms, eller så får det bli imorgon, får se! Folk är ju så sega med information, blir gaaalen! Vill dit i helgen för sen kommer jag inte ha legitimation på typ en månad, måste fix that!
 
 
Amanda, ja och Hana på svenskan idag. Duckface for the wörld! Fast jag tänker aldrig att det är duckface, jag tänker mer ''pussmun''..nåja!
 
 
Naw fick en pusssss tihi
Hittills till snälla ge mig vår





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: