surpuppa

| Postat i: Emis days
0
Hej på er! Allt bra? Hoppas det! Jag sitter fortfarande i skolan, ska vara här till 18:00, har lite saker att göra klart från tvåan så att, ja! Har ändå inget att göra hemma så jag kan lika gärna vara här! Imorse vaknade jag upp med världens migrän och shit vad det inte gick att hålla ögonen öppna, sååå trött! Lite bitter har jag också varit, drömde så jäkla skumma drömmar så när jag vaknade var jag självklart tvungen att kolla upp vad de drömmarna betydde i en ''tyda-drömmar-bok'' och för det jag läste fick jag panik, haha vadfan, verkligen tror på allt jag läser, nåja! När jag kommer hem lär klockan vara runt sju så det blir väl att slappa om jag inte drar till min söta mormor, saknar henne lite, även om hon bor mittemot oss haha! Jaja, nu ska jag fortsätta här! Kramis! :)
Hittills till surpuppa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: