tatueringar

| Postat i: Emi - get to know me, Emi wants this&that, Emis thoughts
0
Alltså, shit. Tatueringar är det enda jag tänker på nu om dagarna. För ca 7-8 månader sen började jag följa fler och fler personer på instagram för att de har as snygga och feta tatueringar. Jag har alltid gillat tatueringar men jag visste själv inte om att jag var så tattoogalen som jag tydligen är. Jag började redan då skriva upp vad jag ville ha och jag har letat inspo i ett halvår nu! Min kusin ska börja igen så jag offrar lätt min hud för honom att experimentera på ! Okej inte riktigt, men nästan så är det! Känns bara så jag, som att det är något på min kropp som fattas och nu vet jag ju vad det är, känner mig typ glad när jag tänker på tatueringar, haha!
 
Och ni bittra människor som säger att det kommer vara asfult när jag är gammal - who cares? Ska jag inte tatuera mig för att det inte kommer vara lika fint när jag är gammal? Vadå, kommer min hud vara finare när jag är gammal utan tatueringar? Knappast! Jag vet att om jag inte tatuerar mig så kommer jag ångra mig, for the rest of my life!
 
Just nu har jag kommit fram till 6 olika tatueringar jag vill göra. Som jag faktiskt tänkt på ett tag. FAKTISKT. Och ja, dom betyder något för mig. Alla utom en, den är bara så sjukt jävla sexig, haha! Nejmen, det är klart tatueringar ska betyda något, det gör ju det hela så jäkla bra!
 
 
 
Hittills till tatueringar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: