Parmiddag och intervju

| Postat i: Emis days
0
Hej på er! Igr drog jag och älsklingen till Felicias crib! Där grillade Felicias kille åt oss, massa gott! Kött, kyckling, majs, ananas och sen var det sallad osv osv. YUMMMMMMMMMM! Vi satt där ute och åt och pratade i typ en timme vilket var supertrevligt! Sen kollade vi på gamla bilder/videos och alla fick sig ett gott skratt, LOL mental breakdown där alltså hahahah. Anyways!
 
Idag hade jag en arbetsintervju på In&Finn! Det gick sjukt bra och jag hoppas verkligen att jag får jobbet, altid velat jobba där hihi! Så nu är det bara att tänka positivt och vänta på telefonsamtalet! Ikväll ska jag till pojkvännen för imorgon är det dop och han ska bli gudfar till två små sötnosar, ska bli trevligt faktiskt! Få fixa sig lite sådär hehe :)
 
 
Hittills till Parmiddag och intervju





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: