bästishäng

| Postat i: Emis days
0
Tjenaaaa! Läget rå? Här är det bara bra! Igår kom Felicia hit vid halv åtta eller något, vi satt och pratade massa och hon fick lite kläder av mig! Sen åkte vi hem till henne & på vägen käkade vi på donken, yum. Hemma hos henne rensade vi hennes garderob (haha jag ba släng, släng, släng) och så fick jag lite kläder hohoho, vi ba byter liksåååm. Sen kom hennes kille & vi stt och snacka massa & lite sånt! Mysig kväll helt enkelt, saknat det!
 
Idag skulle jag träffa Nina och va på summercamp, meeen det blev icke så tyvärr! Aja, ska duscha nu & fixa naglarna och börja tänka på vad jag ska ha med mig till Polen, imorgon på natten åker viii, woooh!
 
 
 
Dessa två plagg fick jag bland annat :)
Hittills till bästishäng





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: