lite si och så

| Postat i: Emis days
0
Tjenaaa! Igår var en hektisk dag, hade lite mycket att göra och mot kvällen kom min kille hit, det var skönt att få relaxa, vi tog en promenad, sen käkade vi och sen kollade vi på Remember Me, love that movie! Idag gick vi upp vid elva, bara chillade, planerade lite inför Polen (bara jag och han som åker) och vid halv tre drog han till en kompis och jag träffade Harumi en stund och ba snacka & lite sånt! Ikväll ska jag hänga med min bästis! Så aa, Felicia kommer hit efter jobbet och är sjukt glad för vi ses ju aldrig woooo <3
 
Imorgon ska jag följa med Nina till Blackouts summercamp för hon gör en audition till den nya gruppen, hon gjorde en audition idag och det gick tydligen bra så ja, jag veeeeet att hon kommer komma in, I can feel it! Men ja vi tar den biten imorgon hehe. Ska äta nu och städa lite för mitt rum är K-A-O-S sååå puss!
 
 
(igår)
 
Hittills till lite si och så





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: