pre midsummer

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Sååå hej! Igår var det midsommar, hoppas ni hade en bra dag? I onsdags fick jag ryck och bad mamma klippa av nästan hela mitt hår lol, är jätte nöjd men har inte riktigt vant mig än! I torsdags var jag och pojken på ett thaiställe & käkade, yummy! Sen på kvällen drog vi till Hellströms med två utav hans vänner och det var skitkul, vart mer full än på min student hahaha men det var skojsiiigt liksom!
 
Igår åkte jag och Kimberly till Östberga för att hämta lite grejer och sen tillbaka till Tullinge. Käkade sallad, drack lite och sen drog ja o Tyson till hans vän Adam där det var grill & chill, sedan vidare på någon fest men jag var inte så taggad så jag drog hem till Tyson och la mig hahahaha. Najs ändå!
 
 
 
Håreeet
 
 
Hittills till pre midsummer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: